Vilken pärla passar min lampfrans?

Hej!
Jag skulle vilja beställa en speciell pärla och stav till lampfrans men har ingen aning om rätt färg eller material då lampfransen delvis gått sönder.
Kan jag skicka ett materialprov till er för att kunna beställa rätt?

Kommentarer

  • Hej,
    Jag kan tänka mig att dessa
    passar din lampfrans - Rocaille pärlor art.nr 2204. Stavar är dock inget vi har i vårt sortiment.

    Dessvärre har vi ingen möjlighet att ta emot ett materialprov.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef