Vilken nit behöver jag, och har Ni denna typ att sälja?

Hej! Behöver en nit, för att fästa en trärem på en smal trävägg(till en spötub). Har försökt åskådliggöra önskemålet i ett dokument, som jag bifogar...kan Ni hjälpa mig, tro?

Kommentarer

  • Hej
    Vi har dessa nitar 3638-000 , men de är längre än de du efterfrågar. Jag kan kontrollera med vår inköpare om det går att skaffa i den storlek du behöver. Tyvärr är inköparen på inköpsresa och kommer tillbaka nästa vecka, så det dröjer lite innan du kan få svar.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Tack!
    Strålande.....fast det borde väl gå att korta ner dessa något, så de fungerar...?
    Björn

  • Hej
    Ja det går säkert att göra, blir lite extra arbete för dig bara :-)

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör