Vattenbeständig betong?

Hej! Jag vill bara veta om Art.nr 2849-5650 (betong) är vattenbeständigt när den väl har torkat?

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har skickat frågan vidare till leverantören och inväntar svar från dom. Jag återkommer så fort jag vet mer!
    Med vänlig hälsning,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Hej igen,
    Nu har vi fått svar från levetantören. Betongen blir vattenbeständig när den har torkat igenom ordentligt, det är alltså viktigt att den är helt torr.
    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef