Vart kan man se kollinumret?

Hej! Jag har ett paket som ska hämtas ut men har inte fått någon sms avi och kan inte hitta mitt kollinumret. Vart kan man se sitt kollinummer?

Kommentarer

  • Aviseringen kommer till det mobilnummer som är registrerat vid ordertillfället. Har man inte angivit något mobilnummer skickas det istället ut en avisering via e-post eller brev. Tänk på att brevavisering tar cirka 2 dagar extra.
    • Man kan alltid hitta kollinumret via leveransmailet som skickats från oss när din order är packad.
    • Man kan även se kollinumret under Mina sidor när du loggar in på webben.
    • Kundtjänst kan också hjälpa till att lämna ut kollinummer. Kontakta dem på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper vi dig.
    Caroline Marknadschef