Vart kan man köpa presentkort hos er?

Kommentarer

  • Presentkort kan du köpa i butik eller på webben.

    Våra presentkort är giltiga i två år. Man kan betala med dem på webben eller i butik, det går även bra att delbetala med presentkortet om summan inte täcker hela köpet. Skulle summan på presentkortet överstiga beloppet man handlar för finns resterade utrymme lagrat på presentkortet och kan användas vid ett senare tillfälle.
    Caroline Marknadschef
  • Kan man skriva ut era presentkort?
    Ska ge bort i present men hinner inte ta mig till butik eller få det levererat i tid.
    Helen
  • Nej, tyvärr inte Helen. Vi kikar på att få till en sådan lösning men har den dessvärre inte idag.
    Caroline Marknadschef