Vart i Göteborg ligger affären?

Vart i Göteborg ligger äffaren? Är det nära centralen i Göteborg?

Kommentarer

  • Göteborgsbutiken ligger endast 12 minuter från Nordstan och ca 20 minuter från Centralstationen med Buss 16. Närmaste busshållsplats är Nordviksgatan eller Säterigatan. Åker du bil tar det endast 8 minuter från Centralstation i Göteborg.
    Caroline Marknadschef
  • Finns det i lager?
    Lars Lindström
  • Hej Lars,
    På produktsidan online kan du välja butik och direkt se aktuellt lagersaldo på produkten du är intresserad av.

    Caroline Marknadschef