Vart hittar jag retursedeln?

Hej
Jag har fått fel vara hemskickad dessutom saknar jag returnotan den fanns inte med i kuvertet! Hur gör jag för att skicka tillbaka den felaktiga varan samt får den rätta?

Kommentarer

  • Hej,
    Returblanketten laddar du enkelt ner på vår webb. Har du ingen möjlighet att skriva ut kan du själv skriva en egen enligt samma princip.

    Fyll i returblanketten och skickar tillbaka den tillsammans med varan. Kontakta kundtjänst på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767 så hjälper vi dig få rätt produkt.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef