Vart är mitt paket?

Hej. Vart är min beställning?

Kommentarer

  • Hej! Vår normala leveranstid är 3-5 arbetsdagar räknat ifrån dagen efter man lägger sin beställning.
    En order som läggs en söndag har alltså en sista leveransdag på fredagen, så länge alla dagar är arbetsdagar.
    Har man mot förmodan inte mottagit sitt paket efter dessa 5 arbetsdagar så rekommenderar vi att man dubbelkollar följande punkter:
    1. Har man mottagit order- och leveransbekräftelse?
    2. Stämmer leveransadress, mottagarnamn samt telefonnummer som lades in vid beställningen?
    Om man har dubbelkollat ovanstående punkter och allt verkar stämma så är man alltid varmt välkommen att höra av sig till Kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper vi till att spåra sändningen.

    Sök efter paket med Kollid
    När man har paketets kollid kan man söka paketet hos Postnord eller hos Schenker för att se vart paketet befinner sig.

    Hur skickas beställningen?
    Varorna levereras med Posten eller Schenker BTL. Alla leveranser till förvaltningar inom stat, landsting och kommun levereras som företagspaket och körs ut till adressaten utan föregående avisering. Finns ingen som kan ta emot paketet skickas ett meddelande om vart paketet finns att hämta.

    Privatkonsument hämtar paketet på närmaste utlämningsställe, tyngre paket - över 20 kg - skickas med Schenker och körs efter överenskommelse ut till adressaten. När man tar emot varorna, kontrollera att kolliantal stämmer med frakthandlingen samt att inga skador finns på paketen. Vid ev. skador anmäl det till transportören omgående. Vill man att vi hjälper till, ring Kundtjänst på 0511-26767.

    Caroline Marknadschef
  • Var är mitt paket med 2 st böcker?
    Helena Hultgren
  • Hej,
    Var snällloch kontakta kundtjänst på tel 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper de dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör