Välkommen till Fråga Slöjd-Detaljer!
Här kan du ställa frågor om ditt kreativa projekt och våra produkter. Vi hjälper dig från idé till färdigt resultat och guidar genom skapandets värld. Våra kreatörer och andra kunniga ger dig svar.
Om du har frågor kring ditt köp, vår ehandel eller våra butiker hänvisar vi dig istället att söka svar under Frågor och svar eller kontakta vår kundtjänst direkt på order@slojd-detaljer.se
Hos Slöjd-Detaljer finns allt som behövs för eget skapande! Hos oss kan du hitta material för att tälja och måla till att sticka och pärla. Självklart har vi även en massiv inspirationsdel där du via steg-för-steg guidas genom projektet och enkelt kan handla det du behöver. Med 4 fysiska butiker i Sverige och e-handel i Sverige, Norge, Finland och Danmark - som alltid har öppet, hjälper vi dig förverkliga ditt projekt! Välkommen till vår kreativa värld!
En order som läggs en söndag har alltså en sista leveransdag på fredagen, så länge alla dagar är arbetsdagar.
Har man mot förmodan inte mottagit sitt paket efter dessa 5 arbetsdagar så rekommenderar vi att man dubbelkollar följande punkter:
- Har man mottagit order- och leveransbekräftelse?
- Stämmer leveransadress, mottagarnamn samt telefonnummer som lades in vid beställningen?
Om man har dubbelkollat ovanstående punkter och allt verkar stämma så är man alltid varmt välkommen att höra av sig till Kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper vi till att spåra sändningen.Sök efter paket med Kollid
När man har paketets kollid kan man söka paketet hos Postnord eller hos Schenker för att se vart paketet befinner sig.
Hur skickas beställningen?
Varorna levereras med Posten eller Schenker BTL. Alla leveranser till förvaltningar inom stat, landsting och kommun levereras som företagspaket och körs ut till adressaten utan föregående avisering. Finns ingen som kan ta emot paketet skickas ett meddelande om vart paketet finns att hämta.
Privatkonsument hämtar paketet på närmaste utlämningsställe, tyngre paket - över 20 kg - skickas med Schenker och körs efter överenskommelse ut till adressaten. När man tar emot varorna, kontrollera att kolliantal stämmer med frakthandlingen samt att inga skador finns på paketen. Vid ev. skador anmäl det till transportören omgående. Vill man att vi hjälper till, ring Kundtjänst på 0511-26767.
Var snällloch kontakta kundtjänst på tel 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper de dig.
Mvh
Marianne