Varför hakar onlinekatalogen upp sig?

Varför hakar online katalogen upp sig när man kommer till blad 120. Var samma förra gången jag skulle gå in och titta på den nya katalogen.
Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej! Dessvärre kan jag inte svara på varför online katalogen hakar upp sig för dig. Vi är flera som testat här och som inte fått samma problem och vi har heller inte hört talas om problemet tidigare. Sitter du vid en dator eller mobil och bläddrar i katalogen?
    Caroline Marknadschef
  • Hej
    Jag har suttit vid datorn ,och det är ju konstigt att jag bara kommer över sidan 120 sen börjar det krångla , kanske ändå kan skicka en katalog
  • Ok. Ja väldigt konstigt!

    Kontakta vår kundtjänst på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767 så hjälper dom dig så du får en katalog hem istället.
    Caroline Marknadschef