Varför är det ett rött kryss vid produkten i kassan?

Hej! Jag vill köpa boken "200 roliga saker att virka", och det står att den finns i lager men när jag ska köpa den och lägger i varukorgen så är det ett rött kryss på lagerstatus. Finns den eller inte, kan jag fullfölja köpet eller inte? VH Anna

Kommentarer

  • Hej,
    Trycker du på det röda krysset tar du bort produkten ur din varukorg. Lagerstatus ser du precis efter produkten, se bild "I lager". Du kan fullfölja ditt köp och din order kommer skickas inom kort.

    Vänliga hälsningar
    Caroline
    Caroline Marknadschef