Vad menas med när det står det ”tillfälligt slut” på en produkt?

Kommentarer

  • Om varan har ett värde under 150:- står det "Tillfälligt slut" på följesedeln och varan måste beställas om. Om det är osäkert när vi får in varan i lager igen kan det stå "Tillfälligt slut" även om varan har ett värde som överstiger 150:-

    Varor som är slut i lager vid beställningstillfället och har ett värde över 150:- sänds när de kommer in i lager igen.

    Står det "Slut" på följesedeln betyder det att varan tyvärr har utgått ur vårt sortiment eller att vi i nuläget inte vet om vi får kommer få in den i lager igen.

    Vi hjälper alltid till vid frågor via kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef