vad jag gör med det jag köper från ER

Sänder några bilder. hemsida www.knivsven.se

Sven Carlsson

Kommentarer

  • Hej, Sven
    Tack för att du vill dela detta med oss. Det är fantastiskt roligt att se vad alla ni kunder gör med materialen vi skickar till er!
    Vilken otroligt skicklig hantverkare du är. Återigen, tack för att du delar detta med oss och hoppas att vi "ses" i framtiden.
    Madeleine Kreatör
  • Dom graverade bladen är blad som vapengravör Lars Göran Dolk har graverat. Jag har gjort bladet efter hans önskemål stål 40x4x500 sedan härdat det efter gravyr.
    MVH Sven Carlsson
    Sven Carlsson
  • Två skickliga hantverkare, fantastiskt. Gott nytt år, önskar vi på Slöjd-Detaljer
    Madeleine Kreatör