Vad behöver man till årets julklapp?

Det hemstickade plagget låter ju verkligen som något ni på slöjddetaljer skulle ha. Kan ni hjälpa mig hitta rätt?
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma,
    Då har du verkligen kommit helt rätt, vi har allt du behöver för att själv sticka ett plagg. Vi hjälper dig gärna. Årets julklapp är såklart enligt oss alltid något man skapat själv!

    Här hittar du garn, stickor, mönsterhäften och böcker för stickning och virkning. Om det är mönster du är ute efter hittar du även många om du går till varje garns produktsida och klicka på fliken dokument. Här ett exempel som du hittar under Järbos alpackagarn under inspirationer/textil finns också en några stickprojekt och även på bloggen finns saker att sticka.

    Är det någon mer konkret fråga du vill ha svar på får du gärna återkomma här. Om du har möjlighet att besöka våra butiker kan de hjälpa dig med svar på alla dina frågor.

    Varmt lycka till med ditt kreativa skapande!
    Caroline Marknadschef