Vad har ni för fraktavgift?

Hej!
Vad är fraktavgiften när man beställer paket inom Sverige?

Kommentarer

  • Hej,
    Fraktavgiften beror på din orders vikt och volym. Det är olika prissättning för varubrev, butik, box, ombud och hemleverans. Se din aktuella fraktkostnad i kassan när du lägger din order.

    Vi har även återförsäljare över hela Sverige. Via direktkontakt med dom kan man beställa varor från oss. Alla återförsäljare hittar man i en sökbar karta här.

    Mer info finns att läsa på våra köpvillkor.
    Caroline Marknadschef
  • Går det inte att få smågrejer skickade som brev istället? Tänkte köpa 10 st ljushållare och så blir frakten mer än varuvärdet.
  • Hej,
    Så länge vikt, volym och att ordervärdet inte är för högt går så många paket som möjligt som varubrev och skickas direkt hem till din brevlåda.

    Mvh
    Marianne

    Marianne Kommunikatör
  • Hej!
    Har ni någon prisgräns varefter man har gratis frakt?
  • Jo visst! Vid köp över 599 kronor erbjuder vi FRI FRAKT för privatpersoner till utlämningsställe/varubrev. Gäller om paketet understiger vikt och storleksbegräsningarna för fraktsättet (20 kg, längd 1,5 m. Längd + omkrets max 3 meter).

    Vid köp över 2000 kronor erbjuder vi FRI FRAKT för skolor och företag med leverans via Parcel. Gäller om paketet understiger vikt och storleksbegräsningarna för fraktsättet (20 kg, längd 1,75 meter. Längd + omkrets 3 meter).

    Vi erbjuder dessutom alltid FRI FRAKT till någon av våra butiker. Aktuella fraktsätt för just din orders beskaffenheter visas per automatik.

    Mer info hittar du här.
    Madeleine Kreatör
  • Vad kostar 10 kg ljusmassa  inklusive frakt?
    Kurt Larsson
  • För 1x10kg ljusmassa blir ordersumman över vår gräns för fri frakt. Därav blir frakten till paketskåp och ombud gratis. Däremot kostar hemleverans 99:-. För utlämning i butik är frakten alltid gratis oavsett ordersumma.
    Caroline Marknadschef