Har ni "plastpapper", akryl-ark, pvc ark?

undrar om nu har "plastpapper", akryl-ark, pvc ark, eller vad det kan tänkas kallas 😀
Gärna litekraftigare variant men ska gå att skära eller klippa i.
Helena Wiberg

Kommentarer

  • Hej
    Kan det vara något sådant här du är ute efter? Lampskärmsplast. Eller kanske krypplast, kan användas utan att krypa det.

    Marianne Kommunikatör
  • Tack för tipset! Finns det endast i opak och transparent? Skulle behöva lite olika färger. Har funderat på krympplast men det är väldigt tunt och har endast hittat det i pastellfärger.
    Mvh Helena
    Helena Wiberg
  • Vi har inte krympplast i andra färger, tyvärr. Jag tänkte på att kanske ett syntetiskt papper kan vara ett alternativ? Dock finns det bara i vitt.
    Madeleine Kreatör