Har ni information om ugnen för art clay och glasfusing?

Hej undrar ifall den kopplas till vanlig kontakt dvs 220v? Finns det inställning för olika temperaturer?

Kommentarer

  • Glas- och silverugnen har digital inställning av temperatur upp till 900 grader. Det är en "vanlig" jordad stickkontakt på denna ugn. Det medföljer instruktioner i förpackningen på hur du använder ugnen.
    Madeleine Kreatör
  • Tack! En fråga till bara. När man bränner eller fusar ska man ju ha något i botten av ugnen. Har ni sådana tillbehör och hur mkt bygger det på höjden?
  • Du kan använda denna fiberskiva som bygger 12 mm på höjden. Vid glasfusing skall du även använda fusingpapper, sombygger 0,2 mm på höjden.
    Madeleine Kreatör