När inkommer trikåtyget?

när kommer 3451-1390 trikåtyg, hudfärgat tillbaka in?

Kommentarer

  • Hej
    Den finns i distanshandels lager nu, eller vill du köpa den i butik? Jag såg att den inte finns i lager i Stockholm. Om den inte finns i den butik du vill besöka kan du alltid köpa den på webben för fraktfri leverans till butiken.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Jag vill köpa på webben och har försökt handla där. Men när jag kommer till kassan står det att tyget är slut.
  • Hej igen,
    Jag ser nu att det finns väldigt lite på lager, Och produkten har tyvärr utgått ur vårt sortiment.
    .
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör