Tvättgrad på reflexband! (Art Nr. 7073-0000)

Hej!
Jag skulle vilja veta lite mer om ert reflexband och mer specifik den med artikel numret "7073-0000".
Hur varmt kan man tvätta reflexbandet utan att det krymper, spricker och går sönder o.s.v.

Tack för att ni läser detta meddelande!
MVH Hugo

Kommentarer

  • Hej
    Vi håller på att kontrollera vad som gäller och återkommer till dig så snart vi fått svar.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej
    Ursäkta att svaret dröjt lite men här kommer det nu äntligen.
    Reflexbanden håller att tvättas i tvättmaskin 40 grader.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör