Vilken doftolja skall jag använda?

Kan man använda era doftoljor och tvålfärger i kallrörd tvål?
J.T.

Kommentarer

  • Hejsan
    Våra doftoljor skall blandas i kallnande tvålmassa, så det måste fungera i kallrörd tvål. Däremot tvålfärgen....den är koncentrerad i en tvålmassa, så möjligtvis om man "smälter" denna först och sedan blandar i din kalla massa, att det kan fungera.
    Hoppas att svaret hjälper dig i ditt projekt, lycka till!
    Madeleine Kreatör