Har ni tryckknappar för 2,5-3mm tjockt material?

Behöver tryckknappar till läder 2,5-3mm. Hittar inte på hemsidan...
Marianne
Marianne Zedigh

Kommentarer

  • Vi har ​tryckknapp ​​​för 2,5 mm tjockt material. Om du tycker att detta blir för dåligt har vi en gevärsknapp,  som tar material upp till 3,5 mm tjockt. Då gör man ett hål i materialet som man trär i knappen genom, och på så sätt får en "låsning" som är öppningsbar.
    Madeleine Kreatör