Passar denna tryckknappen?

Kan man använda dessa knappar på denna läderrem?

Tryckknappar
10 st. Ø 12 mm.

Art.nr 3880-1135

+

Läderrem
Metervara.

Art.nr 2644-2099

Kommentarer

  • Denna läderrem är bara 10 mm bred, så en tryckknapp som är 12 mm, kommer att sticka ut över remmens kanter. Vi har tryckknappar som är 12 mm i diameter och tar den tjockleken som läderremmen bygger. Jag vill tipsa dig om att läderremmen  finns i 15 mm bredd, och är en bra kombination med ovanstående tryckknapp (7342-)
    Madeleine Kreatör
  • Tack, ja precis, 12 mm knapp och 15 mm läderrem. Vilket verktyg skall ja ha till knapparna?
  • Det är detta verktyg som passar till tryckknapparna.
    Madeleine Kreatör