Transformator till gravering maskin

Hej min Mail Jacsul@linkoping.se

malmslätskolan kärna linköping

vänligen Sleman Jacob

Kommentarer

  • Hej
    Jag är lite osäker på din fråga.
    Vill du beställa en transformator eller är det en reklamation. Jag kan se att ni beställde en transformator 2121-0000 är det något problem med den? Jag föreslår att du kontaktar kundtjänst på tel 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej vill reklamera transformator och kanske frigolitkärare .

    m.v.h Sleman Jacob
  • Hej
    Kontakta kundtjänst på tel 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper de dig där. Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör