Vilka träkulor passar till makramé?

Hej!
Jag undrar vilka träkulor som passar till makramegarn med Art.nr 3422-1001?
En del står inte storleken på hålet så blir svårt att veta om de passar eller inte.

Kommentarer

  • Du kan använda alla våra ​träkulor​​​ utom den som är 10 mm. Den har ett hål på 2 mm.
    Madeleine Kreatör
  • Finns det några träkulor som har ett större hål än 2,5 mm. Är ganska svårt att få in makramétråden i träkulans hål. Speciellt i vår grupp där de har ett funktionshinder
  • Som jag skrev tidigare, så kan du använda dessa träkulor De har följande storlek på hål:
    15 mm stor kula 4 mm stort hål
    20 mm stor kula med 4 mm stort hål.
    Dessa kulor  har 6 mm stora genomgående hål.
    Madeleine Kreatör