Vart hittar jag beskrivningen på tovade kaniner, fåglar och tupp?

Hej!

Letat efter beskrivning på se tovade kaninerna, fåglarna och tupparna som finns på sida 3 i den nya inspirationskatslogen som kom i vår brevlåda idag och kan inte hitta något.

Undrar om någon cellplast används och tips på hur öron, fjädrar och vindar sitter kvar. 😀

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Vad härligt att du fått katalogen! Från imorgon kommer alla idéer och inspirationer finnas på webben med steg-för-steg bilder och material som behövs.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef