Hur ändrar jag uppgifter på Mina sidor?

till mitt kundnummer ska det läggas till en ny email-adress och ett nytt telefonnummer. hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej,
    En del adressuppgifter är skyddade så att man inte av misstag ska råka ändra sin adress med mera. Kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper dom dig med ändringen.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Kan inte logga in
    lars sjöström
    Trivs med trä
    Kör 1014231213. Tror jag

  • Hej
    För att få hjälp med inloggning behöver du kontakta kundtjänst på tel 0511-26767, då detta är ett öppet forum.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej,
    Om du loggar in bör du kunna ändra ditt efternamn. Om det inte fungerar behöver du kontakta kundtjänst på tel 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör