Textil Aquarell Set

På bilden visas 4 burkar men i beskrivningen står även svamp, pensel och liner.
Jag undrar vilken vad för pensel och storlek det är på linern?

Kommentarer

  • Hej,
    Ursäkta att svaret dröjt.Informationen du frågar efter saknades även hos oss, jättebra att du uppmärksammade oss på det.
    Penseln som ingår i förpackningen med Textil Aquarell är nr 12 Marabu Universal och Linern är en textilpenna universal 1-2 mm.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör