Varför är täljkniven slö?

Har köpt en brusletto täljkniv av er online för drygt 400kr.... Kan det vara rigtigt att den är extremt slö direkt ur sidan och är i behov av slipning innan den ska användas första gången.
Blev ordentligt besviken nu när det är en födelsedagspresent och det känns ju sådär att ge bort nu när den inte är skarp.

Kommentarer

  • Det bästa är om du ringer kundtjänst 0511-26767, så får du hjälp direkt! Du kan även maila order@slojd-detaljer.se
    Madeleine Kreatör
  • Körde in till butiken i Malmö och bytte den....
  • Toppen bra! Jag hoppas du fick den hjälp du behövde.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör