Kan man göra ett studiebesök hos er?

Hej
Liten kul idé fick jag om vi fick komma på studiebesök och vilket upplägg isåfall vi skulle kunna ha? Mina elever har just nu träslöjd och har en lektion de inte har sin träslöjdslärare och då tänkte jag oj vi kanske kunde komma och kolla något hos er eller ni har tips på bra studiebesök i åk 5 osv
V 46 och v 47 torsdag kl 9.45-11.15 ca
Fundera och återkom gärna

Mvh madde

Kommentarer

  • Hej,
    Vid studiebesök hos oss får man veta lite om företaget och se hur vi arbetar. Kanske är barnen för små för att uppskatta det? Vi har inte möjlighet att ordna några kreativa aktiviteter. Om det är intressant kan du maila annelie.svedenqvist@slojd-detaljer.se och fråga om hon har tid att ta hand om er.
    Mvh Marianne

    Marianne Kommunikatör