Vilken storlek är det på läderspill?

Jag undrar om det går att få vetta hur stor skillnad det är på storleken av läderspill, finns det någon chans att storlekarna är uppe i runt 400X150 mm?

Kommentarer

  • Om du ringer till kundtjänst (0511-26767) och lägger din beställning, så kan de göra en notering om specifika önskemål. De kanske går att lösa, läderspillet kommer i väldigt olika stora bitar.
    Madeleine Kreatör