Kan man trumla silverlera i stålmix?

Vi ska göra silverlera och behöver en trumlare samt stålmix. Varför är stålmixen av varierande storlek och kan jag använda dessa 2 för att polera mina silverproduter vi gjort av silverlera??

Kommentarer

  • Vi har tyvärr inte testa att polera produkter i stentumlaren som är gjorda av silverlera, men eftersom den blir ungefär som vanligt silver borde det fungera.
    Stålmixen är av varierande storlek för att den skall komma åt nå noggrant som möjligt överallt på föremålet.
    Marianne Kommunikatör