Kan jag beställa specifika stämjärn genom er?

Hej letar specifika stemjärn åt min far. Tänkte kolla med er då såg inte alla av de på eran webb.
Kan ni hjälpa mig beställa dessa via er? vad skulle sammanlaga beställning landa på för pris?
PFEIL
2/5 - 1st.
5/12 - 2st.
5/16 - 1st.
7/4 - 1st.
7/10 - 1st.
11/1 - 1st.
11/2 - 1st.
12/1 - 2st.
12/2 - 2st.

Stort tack på förhand! Ha en fin helg!
Mvh. Krystian
Krystian Kostrzewski

Kommentarer

  • Hej,
    Ursäkta sent svar på din fråga! Detta kan vi försöka hjälpa dig med att ordna dock ska ni ha med er att leveranstiderna är långa för dessa produkter. Priset hamnar på ca 4 318:- Känns det intressant får du gärna skicka ett mail direkt till berörd inköpare på henrik.waldedal@slojd-detaljer.se så hjälper han dig med beställningen.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef