Vilket datum gäller för när produkten åter är i lager?

Hej!

Jag har försökt beställa
https://www.slojd-detaljer.se/sortiment/tra-metallslojd/handverktyg/knivar/trasnittsknivar-8809 men datumet som det står att varan ska finnas tillgänglig har ändrats två gånger. Jag undrar om varan har utgått eller om det nya datumet är det som gäller.

MVH Clara

Kommentarer

  • Hej,
    Tyvärr har det blivit försenat men nu är det bekräftat från speditören att godset skall komma hit 27 november. Ber om ursäkt för att du fått vänta!
    Caroline Marknadschef