Är Stålplåt kallvalsad magnetisk?

Är denna produkt magnetisk? När finns 0.7 mm i Sthlm-butiken?

Kommentarer

  • Hej,

    Stålplåt kallvalsad i sig är inte magnetiskt. För tillfället är den tillfälligt slut i 0,7 mm i Stockholmsbutiken men du kan lägga en order via webben och välja att hämta den i butik så meddelar vi så fort den finns på plats och du slipper betala fraktkostnad.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Ok! Men man kan inte göra en magnettavla av den som man kan fästa magneter på alltså?

  • Hej
    Ursäkta sent svar.
    Stålplåt 2727  går bra att fästa magneter på så den kan du använda som anslagstavla. Om den inte finns i butiken kan du beställa den på nätet och hämta den i butiken. När du hämtar i butiken levererar vi fraktfritt.

    Vänlig hälsning,
    Marianne Medin
    Marianne Kommunikatör