Kan man få en särskild storlek på spillbit av läder?

Hej.

Jag har tänkt sy ett fodral till en anteckningsbok A5 och undrar om ni har någon spillbit av lite tjockare skinn i brunt. Storlek ca 25 x 20 cm.

Med vänlig hälsning / Jonas

Kommentarer

  • Hej
    Om du vid din beställning anger i meddelande rutan vilken storlek och färg du önskar skall vi säkert kunna hjälpa dig med det. Har du för avsikt att besöka någon av våra butiker kan du skicka din fråga och ange vilken butik du vill besöka till order@slojd-detaljer.se så kan vi lägga undan ett lämpligt skinn till dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör