Vad heter mitt garn och går det att köpa?

Hej! Jag fick ärva en massa garner, bland annat den fina på bilden. Jag undrar om det är ett av era garner (tycker det liknar Raggi alt. MellanRaggi)? I så fall - vad heter färgkombinationen och går det fortfarande att köpa?
Tack på förhand!
/Sofie

Kommentarer

  • Hej,
    Tyvärr kan jag inte se att vi har detta garn. Om det kommer från Järbo kan du vända dig till dem för att kontrollera om de ev. har något av denna färg kvar.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör