Kan jag använda snöspray på min plastgran?

Hej. Jag vill spraya snöspray på plastgranen och kransar av plast med belysning. Jag läser att man ej ska använda på plast. Kan jag ej dekorera gran och krans då? Varför ej på plast?
Annica

Kommentarer

  • Hej Annica
    I texten till snösprayen står det att man kan få bort sprayen med varmt vatten, detta fungerar dock bara på ytor som glas och porslin. Jag antar att du inte skall ha bort snösprayen, så då måste du kunna använda snösprayen på plast.
    Madeleine Kreatör