Hur gör man snökulor?

Hej!

Vi ska skapa egna snökulor, har ni något snöpulver som funkar till detta?
Hanna

Kommentarer

  • Hej, Hanna
    Ja vi har ett snöpulver som du kan strö på en våt yta av färg, lim eller strukturpasta. Vi har även snöpasta som är lite mer av en "allt-i-ett-produkt", vit pasta med granulat och lite glitter i. Du kan även använda dessa två produkter tillsammans. För att göra snökulor kan du använda cellplastkulor som bas. Lycka till och ha det så roligt!
    Madeleine Kreatör