Hur för jag över ett motiv på SnapPap?

kan jag använda transferfolie på snap-pap
Anna-Lena Sundqvist

Kommentarer

  • Hej,
    Nej tyvärr fungerar det inte med transferfolie på snappap.
    (Vi gjorde ett snabbtest, motivet fastnar ej och ”veckar” av sig när snappapen böjs.)
    Caroline Marknadschef
  • Hej

    vet du något annat man kan använda? och ifall att man har bläckskrivare vad kan man använda då?

    gäller snappap

    Anna-Lena Sundqvist
  • Eventuellt skulle fototransfer kunna fungera för att överföra tryck till Snappap. Här är det dessvärre enbart för laserskrivare. Det är dock inget vi själva har provat men skulle kunna fungera. Det vi vet fungerar på Snappap och som vi själva provat mycket är att stämpla och måla med pennor och färg.
    Caroline Marknadschef
  • Hej igen,
    Vi provade med fototransfer själva. En utskriven bild på brun snappap med foto transfer medium. Det gick bra! Dock ska man vara noga med att inte få limmet utanför bilden, det lämnar limrester kvar såklart.
    Sedan beror det ju helt på vad och hur du har tänkt dig 😊👍🏼

    Caroline Marknadschef
  • Hej

    Vad kul att ni testade......vad tror du/ni om man vill blöta det ska man göra det innan eller efter man fäst bilden....får testa

    vill ni se resultat?
    Anna-Lena Sundqvist
  • För fototransfer behöver ytan vara torr. Vi vill väldigt gärna se resultatet 🥰

    Caroline Marknadschef