Hur får jag SMS-avisering?

Jag vill ha SMS-avisering när mitt paket kommer. Hur får jag det?

Kommentarer

  • Hej,
    Transportören skickas avisering om att ditt paket har kommit, Ha för vana att alltid uppge mobilnummer så får du besked via SMS. Om det inte finns något mobilnummer skickas en post-avi. SMS-avisering går vanligtvis upp till 2 dagar snabbare än en post-avi så var noga med att uppge mobilnummer för snabbare leverans. Ladda gärna mer transportörens egna app eller spåra din ditt paket via leveransmailets länk som skickas till dig så fort har packats hos oss.
    Caroline Marknadschef