Har ni instruktioner om hur man slöjdar med rotting?

Jag vill börja slöjda med rotting, men hur gör man? Jag hittar inga tips, instruktioner eller bok. Det är kanske så enkelt att inga tips behövs?

Kommentarer

  • För tillfället har vi tyvärr ingen litteratur om detta, men inom kort kommer det komma upp en inspiration på vår hemsida, där vi visar hur du gör en enkel liten korg, så håll utkik under rubriken "Inspiration".
    Madeleine Kreatör