Kan man slipa linoleumknivar?

Hej

Har ni något som är bra att slipa verktygen för att karva i linoleum med? 😀

Allt gott,
Lise

Kommentarer

  • Hej Lise
    Du kan slipa linoleumknivens knivblad med detta bryne. Tänk på att linoleumsknivens blad är ganska tunna och har sina begränsningar. Vill du ha verktyg till linoleumskärning, som håller över mycket lång tid och som du kan slipa med våtslipmaskin, så skall du välja ut några träsnidarjärn.
    Lycka till!
    Madeleine Kreatör