Finns det lösa skruvar att köpa?

Hej! Jag håller på att sätta ihop ett skrin och använder hasp och gångjärn med art.no. 2510-0000.
Jag skulle behöva fler skruvar i dimensionen som följde med den satsen (inte spikarna, utan skruvarna man använder för att fästa haspfästet). Vad är det för dimensioner på de skruvarna och har ni sådana för försäljning?
Med vänlig hälsning,
/Jan

Kommentarer

  • Skruven som ligger med i förpackningen till beslaget är ca 1 mm tjock och ca 10 mm långa, mässing-skruv med plan skalle, spår. Vi har inte denna dimension i vårt sortiment.
    Madeleine Kreatör