Vad rekommenderar ni?

Hej,
Jag är på jakt efter ett naturfärgat skinnsnöre som håller för upphängning av en klädstång (med kläder). Har ni något att rekommendera?
Mvh /Zanna

Kommentarer

  • Jag skulle inte vilja rekommendera något snöre, eftersom det finns osynliga skarvar på denna och man inte kan veta riktigt hur mycket tyngd de tål. Jag skulle välja en läderrem utan skarv om det är möjligt.
    Madeleine Kreatör