Har ni skinnband som säljs per meter?

Hej, jag söker skinnband i natur (dvs det ljusa skinnet) som ni har, men jag behöver en längre bit. Det som finns att köpa är endast 30 mm x 20 mm. jag skulle behöva ca 3 meter. Har ni det? Mvh Lisa

Kommentarer

  • Hej,
    Vi säljer läderrem natur, av oxhud i prima kvalité, 10-25 mm bredd på metervara. Dock med skarvar, avstånd mellan skarvarna ca 80-100 cm. Vid hög belastning rekommenderas att förstärka skarvarna med en söm.
    Caroline Marknadschef
  • Hej den där läderremmen är för tjock, jag menade skinnbanden som är mycket tunnare. Mvh Lisa
  • Ok. Tyvärr har vi inget i den tjockleken i metervara i dagsläget.
    Caroline Marknadschef