Hur stort är ett skinn?

Hej

vad är det för bredd på de skinndetaljer ni säger. Det står kvadratrot och då antar jag att måttet är arean. Jag behöver veta mått. Jag behöver få ut två bitar med en bredd på ca 35 cm och en längd på ca 45 cm.
Anders

Kommentarer

  • Hej,
    Eftersom skinn och läder är en naturprodukt är det svårt att benämna mått i cm. 1kvft (kvadratfot) = ca 30,5x30,5 cm, 1 m2 = 10,75 kvft. Har du särskilda önskemål på ditt skinn så som storlek/färg kan du skriva dessa i kassans meddelanderuta så kontrollerar vi ditt skinn när vi plockar din order 👍🏼
    Caroline Marknadschef