Skicka varor från butik direkt till mig?

En vara är slut på webben men finns i en av era butiker, kan butiken skicka den direkt till mig?

Kommentarer

  • Hej.
    Nej tyvärr kan vi inte skicka varor från våra butiker. Alla beställningar skickas endast direkt från vårt centrallager. Förväntat datum när varan åter ska vara i lager kan ses under respektive artikel på webben.

    Har man ytterligare frågor går det självklart bra att kontakta vår kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef