Kan jag skicka varor som present utan prisuppgift i paketet?

Går det att skicka varor som present? Dvs direkt till den jag ska ge det till, utan prisuppgifter i paketet

Kommentarer

  • Hej
    När du betalar med kort kan vi alltid skicka varorna till en annan person än den som betalar men tyvärr, det går alltid med en faktura i paketet. Denna kan vi dessvärre inte avstyra.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej!
    Var anger jag namn och adress till annan person? Hittar inte att jag kan välja annan leveransadress när jag beställer. Vill skicka en gåva till min dotter som bor på annan ort.
    MVH Ingemar
  • Hej
    Tyvärr kan du inte skicka varorna utan att hon får veta vadde kostar eftersom fakturan ligger i paketet. Om du kan acceptera der kan du uppge hennes adress och betala med ditt eget kort.Vid betalning mot faktura levererar vi endast till folkbokföringsadressen.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör