Kan man handla som gäst?

Hej!

Det är helt omöjligt att skapa ett konto hos er. Det går inte att ange ett lösenord när man skapar en profil och det går inte heller att beställa på er webbshop?

har ni Rotting 60 cm i er butik på Mäster Samuelsgatan?

Kommentarer

  • Vi håller just på och gör om registreringen men så som det fungerar nu får du ett lösenord skickat till den mail du uppgivit när du registrerar dig och kan därefter logga in och ändra lösenord.

    För att beställa i webben behöver du inte ha ett konto hos oss. Det går lika bra att beställa utan 👍🏼
    Caroline Marknadschef
  • Rottingväv 60 cm ska finnas i Stockholmsbutiken men jag kan tyvärr inte säga hur mycket

    Caroline Marknadschef