Ska man betala returfrakt när man gör ett byte?

Kommentarer

  • Hej,
    Dessvärre kan vi inte hantera byte vid en retur utan du returnerar din produkt och lägger sedan en ny beställning, vilket medför ny fraktavgift.

    Man har alltid 30 dagars ångerrätt från det att man mottagit paketet. Det betyder att man inom tidsramen kan välja att byta varan till en annan vara eller få pengarna tillbaka. Man kan alltid byta varor man köpt via webben i någon av våra butiker och tvärtom. Se även fullständiga köpvillkor.

    För att byta en produkt fyller man i returblanketten som finns att ladda ner online och skickar tillbaka paketet tillsammans med blanketten till oss. Behöver du hjälp kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se.
    Caroline Marknadschef