Har ni någon slip och polermaskin för silversmide?

Har ni någon slip- och polermaskin med olika slip- och polertrissor?
Agneta Baldemark

Kommentarer

  • Denna polermaskin borde fungera bäst till silversmide. Vi har polerpasta,  polerskivor, och mycket mer som passar till denna maskin och silverarbeten.
    Madeleine Kreatör
  • Hej igen!
    Vilka olika slipskivor finns till maskinen?
    Agneta Baldemark
  • Hej, Agneta
    Till denna maskin finns bara tillbehör för polering. Om du vill ha en lite mer allroundmaskin, så kan en Dremel Multiverktygssats vara ett alternativ. Det finns en tillbehörssats som passar till denna, med flera olika slip- och polertillbehör. Titta på Aktivitet Silversmide, där har vi samlat allt du behöver till detta hantverk.
    Lycka till!
    Madeleine Kreatör